El Rotary Club de Banyoles, amb motiu de la diada de Sant Jordi, ha fet entrega de més de 1.300 roses a persones ingressades en hospitals i a residents de centres geriàtrics de la ciutat. Aquesta iniciativa solidària s’emmarca en els valors de servei i compromís social que defineixen Rotary, amb la voluntat de contribuir al benestar i portar un gest d’esperança i proximitat a la comunitat.

