Visita Institucional al Rotary Club Banyoles

Visita del Governador del districte

Hem començat el 2026 amb una visita molt especial: ens han acompanyat el governador del districte, Sr. Josep Mª Buqueras, i l’assistent, Sr. Bernat Rubio.

Aprofitem l’ocasió per realitzar una visita institucional a l’Ajuntament de Banyoles, on hi van assistir el president del Club Rotary Banyoles, Sr. Joaquim Vidal, l’excel·lentíssim alcalde de Banyoles, Sr. Miquel Noguer, la secretària del Club Rotary Banyoles, Sra. Anita Haberkorn, i el Sr. Joan Gallardo, membre del club encarregat de l’àrea de governança.

La jornada ha estat molt distesa i ha fluït amb una gran sintonia. S’ha aprofitat per presentar els projectes que tenim planejats per aquest 2026. Els més destacats són:

  • Aportació de 2 llits per a la Clínica Salus Informorum.
  • Entrega d’eines de treball per al centre “El Puig”.
  • Aportació econòmica als amics de Sant Aniol, pel centre de divulgació de la natura.
  • Renovació de la web.
  • Substitució del vehicle per a Càritas de Banyoles.
  • Premi de la joventut (26a edició).
  • Programa Forma’t professionalment.
  • Entrega de 1.000 roses per a les persones grans que es troben en residències i hospitals del municipi.
  • Cursa de la dona (2a edició).
  • Visita al circ de Nadal amb els membres de l’Associació Junts i Endavant.
  • Celebració del Camp Rotary Internacional a Banyoles.
  • Aportació econòmica al centre d’investigació IdibGI.

Moltes gràcies per la visita!