Aquest Nadal, #quedat a casa

Es costum per la nostra tradició la celebració de la Festa del Nadal amb la família i també amb els amics, el Rotary club de Banyoles venia fent una festa entranyable des el moment de la seva fundació,.
Aquest any degut a la situació excepcional que s’està vivim, el club s’ha reinventat i complint amb els preceptes marcats per les autoritats sanitàries, la Festa s’ha celebrat de una altre forma mes d’acord al moment.
No hi ha hagut sopar presencial, però si, s’han menjat unes galetes que la presidenta l’Anita Haberkorn ha preparat amb molt de carinyo, i també s’ha brindat per desitjar a tothom unes Bones Festes i un molt Bon Any 2021.
Finalment en Robert i l’Alba han amenitzat la vetllada virtual amb unes cançons tradicionals Nadalenques.
Finalment desitgem que el proper any es pugui celebrar la Festa de Nadal com s’havia fet fins ara, i com a colofó volem afegir que el Rotary Club de Banyoles practica de forma solidaria i responsable el ”QUEDAT A CASA”