Anita Haberkorn, pren el relleu: nova presidenta del Rotary Club Banyoles

Avui Festa de canvi de President, en Joan Sala ha passat el relleu a Anita Haberkorn, la primera presidenta del nostre club que amb breus paraules ha presentat la nova Junta i ha exposat alguns dels projectes del seu mandat.
Joan Sala ha agraïts a tothom l’esforç per estar amatents en moments com l’actual i aplicar l’esperit Rotary en allò que es propi en l’ajuda a la societat.

El Macer Ramon Turon, ha ressaltat la figura del president Joan Sala manifestant que havia estat una de les presidències mes sòlides dels últims anys atès la problemàtica en que s’han trobat.

Moltes gràcies Joan Sala, deixes un llistó molt alt.

Moltes Felicitats Anita, aquest any de presidència el sabràs portar perfectament aplicant la disciplina alemanya barrejada amb l’esperit de la Mediterrània.

Molta sort!!