Convocatòria general extraordinària per escollir el President 2022-23

Ahir dia especial al Rotary Club Banyoles, després de molts mesos tornem al format de sopar-reunió a la nostra seu de Can Xabanet, amb una convocatòria general extraordinària per escollir el President 2022-23.

Va sortir escollit per majoria absoluta el soci Àngel Dutras, que repetirà el càrrec després d’haver-ho estat fa uns anys.
En el seu parlament, l’Àngel va agrair als socis la confiança i es va mostrar il.lusionat en tenir més temps per tirar endavant la Presidència.

Un objectiu prioritari serà mantenir el bon ambient i fer créixer el nombre de socis. Va dir que comptava amb l’ajuda i col.laboració de tots, proposta que tots vàrem acceptar amb el convenciment que el futur del Rotary Club Banyoles està en bones mans i perfectament liderat.
Felicitats Àngel!