Despedim l’any amb el Dr. Kokouve Teté, parlem del projecte de Sanguera-Kleme amb el nou pou d’aigua

El Rotary Club de Banyoles ha despedit l’any amb una vídeo conferència amb el Dr. Kokouvi Teté de Togo, avui el Dr. ha volgut agrair al club el projecte en el que es va col·laborar , en la construccio de un pou a la escola primària publica de Sanguera-Kleme a fi de garantir que els alumnes tinguin aigua potable.
Un fet rellevant que només ho poden valorar les persones que en son beneficiàries, es difícil per les societats avançades entendre.ho.
El nostre club amb la l’Anita al capdavant segueix estant compromès amb els objectius humans i socials de la nostra comarca i també puntualment de les persones mes desfàvorides del tercer Món.
El Rotary Club Banyoles us desitja a tots un Bon Any Nou, esperant que el 2021 sigui millor i que permeti seguir amb objectius tant genuïns com la promoció de la pau, la lluita contra les enfermetats , el subministrament d’aigua potable, el desenvolupament de les economies locals i la protecció del medi ambient.