Entreguem roses a totes les residencies de gent gran a Banyoles i Plà de l’Estany el dia de Sant Jordi i donacions al Hospital Trueta, Salus, Mas Casadevall, Fundació Estany, Associació Canaan.

A mesura que la pandèmia del COVID-19 avança, porta incertesa i sofriment a tot el mon. Els socis del Rotary Club de Banyoles tenim com a objectiu cuidar de les persones i de les institucions properes i com a objectiu clar involucrar-nos en la nostra comunitat i sobretot reunir-nos per portar a termes projectes solidaris i oferir ajuda a qui la necessita. Es per això que en la ultima reunió es va decidir de fer una col·laboració econòmica amb l’Asil de Banyoles, la Clinica Salus Infirmorum, la Fundació Canaan, la Fundació Estany, la Fundació Mas Casadevall i a l’Hospital Josep Trueta. Tambe amb motiu de la celebració de la Diada de Sant Jordi confinada, es va decidir de entregar una rosa a cada persona que està confinada en una residencia o en un geriàtric en el pla de l’Estany, es per aixó que avui el president i la secretaria del Club han repartit 489 roses, portant un somriure amb olor i color a tots.