Joan Sala, nou president del Rotary Club Banyoles

El passat juliol, en Ramón Turón ha passat el relleu a Joan Sala, en Ramón dona les gràcies a tots i a cada un dels socis, especialment a la junta que l’ha acompanyat al llarg del exercici.

Fa un resum de totes les activitats i recalca els canvis que es perceben degut al pas del temps. En Ramon va ser president fa mes de deu anys. Diu que se sent davant d’un mirall i que se sent feliç del exercici!! Manifesta el desig de passar el club al pròxim president i desitjar-li molta sort i una abraçada a tots els socis!! Joan Sala nou i flamant president, agraeix el valor del club i manifesta que el nostre club es un referent per altres clubs. En Joan diu que te Confiança plena i absoluta amb la nova junta, i recalca que el Projecte del pròxim exercici va de transmetre esforç, compromís, ètica, educació, formació, i valors.
Ens esperona a tots a treballar per la comunitat , tant local, com comarcal, nacional i internacional.