Juan Branyas, s’estrena com a president del Club Rotary de Banyoles

Avui 13 de juliol, Joan Branyas, el nou president pel exercici 2021/2022 s’estrena i fa una senzilla exposició del que serà el nou organigrama del club, animant a tots els socis a participar en les activitats que son pròpies del club o en els projectes solidaris que presentarà al llarg del seu mandat.

Manifesta que vol reactivar les reunions entre els clubs de la província a fi de crear llaços solidaris entre els diferents clubs, també vol seguir amb els projectes del Rotarac, grup de joves dels quals ell va esser un dels impulsors i màxim responsable.

Durant l’època del confinament s’han hagut d’anular uns viatges, i en Joan pensa en rescatar-los, el primer que proposa es un viatge a Tarragona per anar a veure un criadero de tonyines.

Com a projecte de relacions internacionals proposa de aconseguir algun projecte conjunt amb el nostres socis de Besiers.

Seguidament dona els noms de la Junta i el tresorer en Miquel Pino passa a fer una brillant exposició del pressupost per l’exercici, explica detalladament els ingressos i les despeses i manifesta que seguirà amb la majoria de projectes que ha endegat la past presidenta en la mesura de les possibilitats econòmiques del club.

Finalment, el president tanca l’acte animant a tots els socis a acompanyar-lo en aquest exercici que avui comença.