Avui el nostre club ha fet entrega d’un forn , una batidora i una amassadora professionals a les monges carmelites de clausura de Banyoles, que estan establertes a la nostra ciutat des fa 163 anys.

S’ha ajudat a equipar el seu obrador amb aparells moderns que els ajudaran a elaborar productes de pastisseria i melmelades per aconseguir uns Ingresos que les ajudin a subsistir, ja que amb les donacions actuals no en fan prou.

La priora, sor Carme, diu que els aparells serviran per millorar les magdalenes, que junt amb rosquilles, coques i crema conformaran la nova oferta de productes. Diu que per a la crema, fem servir una recepta que tenen des de fa cent anys.

Totes han estat molt agraïdes per aquesta col·laboració.
El nostre club, amb la presidenta al cap davant, continua amb les ajudes a col·lectius de La comarca a fi d’ajudar a millorar la vida dels ciutadans.