PARTICIPEM I LIDEREM PROJECTES INTERNACIONALS PER MILLORAR LES CONDICIONS DE VIDA DE LES PERSONES MÉS NECESSITADES.
Com una més de les accions internacionals que fem des de ROTARY CLUB BANYOLES, hem participat i liderat un projecte internacional per millorar les condicions de vida de la gent de Sanguera-Kleme i comarca, una població de Togo.
El nostre club ha fet de pal de paller per aglutinar esforços propis i de varies empreses col•laboradores, per tal de construir un pou d’aigua a la seva l’escola pública. Fins aquell moment els alumnes no en disposaven. Això que vist des d’aquí ens sembla elemental, allà no ho tenien. Ara la mainada podrà tenir aigua mentre està al centre, en algun cas serà l’estona en que en tindrà.
Aquest acció ens satisfà doncs hem beneficiat una zona pobra i especialment hem beneficiat nens i nenes. Tots dos són objectius de Rotary, especialment el segon.
Aquest any, per les circumstàncies econòmiques derivades del Covid 19, fem especial incidència en les actuacions que fem sempre a l’àmbit de la comarca, on van sortint una i altra necessitat d’ajuda, a quina més trista i dolorosa. Ens sentim contents de poder incrementar la col•laboració a pal•liar aquelles necessitats dels nostres conciutadans, dels nostres veïns. Malgrat tot no deixem l’actuació en l’àmbit internacional, una de les raons de ser de Rotary Internacional.
La raó de ser de un club rotari és la promoure i fer servei a la comunitat. El nostre club ho està fent amb determinació des de fa 35 anys.