El dia 20 d’Abril, el Rotary Club de Banyoles ha celebrat en el Museu Darder, el “Forma’t Professionalment”, una important activitat d’orientació professional i acadèmica dirigida als Joves que estudien un grau de FP a l’IES Brugulat de Banyoles.

El President, Joan Branyas ha començat explicant breument que es i que significa el moviment Rotary i ha comentat les beques que dona el Club.

Tres ponents-empresaris, socis del Club han explicat als joves la importancia de la formació pel desenvolupament personal.
Joan Sala ha exposat el que significa per a la persona la formació acadèmica, insistint en la felicitat que representa fer allò que mes t’agrada.

Lluis Privat ha descrit amb detall les necessitats de les empreses del Pla de l’Estany, el talent que están buscant i ha posat com exemple la seva epresa que està treballant per societats de tot el mòn, fins i tot ha mostrat una peça que suportarà un element de control que anirà situada en una nau espaial que d’aquí vuit anys arribarà a les llunes de Júpiter.

Àngel Dutras ha esperonat als nois i noies assistents a inentar constituir una empresa, un taller, un despatx o fins i tot ser autònom, objectiu difícil avui, però que en molts països es una activitat freqüent, reconeguda i valorada a més de ser una necessitat en el nostre país.

Finalment la Regidora, Esther Busquets ha fet la cloenda de l’acta insistint en el valor de l’activitat del Rotary Club on avui els actors eren els alumnes, els professors i els empresaris. Donant les gràcies a tots i ha animat als alumnes a formar-se acadèmicament per millorar el nostre país.