El Rotary Club de Banyoles es suma a les mostres de solidaritat amb el Consell Comarcal i l’empresa PROMOLAC

La nostra població està passant per moments crítics pel que fa a les persones en situació de vulnerabilitat. El Consell Comarcal del Pla de l’Estany ha sol·licitat al nostre club una altre ajuda a fi de poder fer front a les necessitats més bàsiques de moltes persones del nostre entorn. Així que s’ha fet de forma immediata juntament amb l’Empresa PROMOLAC una entrega de 100 lots d’aliments per cobrir les necessitats dels alumnes que tenen una beca de menjador escolar i que estan confinats.
Aquesta ajuda respon a l’essència més genuïna del Rotary que es “ Reunir a líders empresarials, professionals universitaris i no universitaris, amb el propòsit de prestar serveis humanitaris en les seves comunitats, promoure elevades normes d’ètica en totes les ocupacions i treballs i contribuir a fomentar la bona voluntat i la pau en el mon”
El Rotary Club de Banyoles es suma a les mostres de solidaritat a fi de fer la vida mes fàcil a molts dels nostres conciutadans.