Acte entranyable i festiu del Club Rotary de Banyoles. Canvi de president.

Ahir el Rotary Club de Banyoles va estar de Festa, es va celebrar el canvi de President en un acte senzill i entranyable, en primer lloc es va lliurar una insígnia Paul Harris a Joan Sala, aquest reconeixement es una expressió d’agraïment a totes les persones que han estat Presidents del Club.

Després el Macer Ramon Turon va fer com una breu exposició de l’any en que l’Anita ha estat Presidenta, manifestant que amb humilitat i sense fer fresa ha portat a terme molts projectes en un exercici realment complicat pel tema Covid-19, afegint que ha aconseguit una unió important entre els socis i un respecte important pel club.

Després la Presidenta afegeix unes paraules d’agraïment a tots els socis, dient que espera haver estat a l’alçada de les circumstancies, que lògicament per a tots les ha superat i en nota. Ha estat un any inoblidable.

I arriba el moment mes esperat, el canvi de president, l’intercanvi de papers i del collar que es senyal de final d’etapa per a una i inici per un altre, pel cas el relleu es en Joan Branyas, el nou i flamant president.

En Joan, president acabat d’estrenar dona les gràcies a tothom per haver estat escollit president i anuncia amb una profunda il·lusió que el seu any porta nom i que es dirà PARTICIPACIÓ.

Manifesta que desitja que tots els socis tinguin un paper rellevant en el club i sobretot que s’impliquin a fi de portar l’essència del fundador als llocs on es requereixi.

Finalment el soci Miquel Noguer, despedeix l’acte amb eloqüència i com a Alcalde de Banyoles agraeix l’esforç del club per ajudar i millorar la vida dels ciutadans de la nostra ciutat,

Finalment des la redacció i en nom de tots els socis agraïm a l’Anita el treball realitzat durant l’exercici passat amb tanta diligencia i dedicació i a en Joan Branyes, el nou President li desitgem que tingui molts encerts en aquesta nova etapa que avui comença.

Moltes gracies a tots!!

0 respostes

Deixa una resposta

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!