Nova aportació de lot d’Aliments en col·laboració amb l’Ajuntament de Banyoles

El Rotary Club Banyoles, seguint els seus principis més genuïns, resta com sempre al costat de les persones més desfavorides i al límit de l’exclusió social a fi d’ajudar-les a fer més fàcil la seva vida, es per això que avui la Presidenta del Club Anita Haberkorn, la Regidora de Benestar Social de l’Ajuntament de Banyoles Ester Busquets, el President del Consell Comarcal Francesc Castanyer i una bona representació de socis del Club han fet entrega de un important lot d’aliments.

El Rotary Club de Banyoles no estalvia esforços per alleugerir la vida de les persones necessitades i esperonem als nostres governants a seguir en aquesta tasca social tan necessitada avui.

Els socis manifestan sentir-se orgullosos de formar part del club, felicitant a l’Anita pel treball realitzat.